טיפול קצר מועד

טיפול קצר מועדטיפול קצר מועד יכול להביא איתו תועלת רבה אם יודעים כיצד לנתב אותו, המקור להצלחה הינו זיהוי מוקדם של הבעיה ממנה המטופל סובל ומציאת פתרונות אשר יגרמו לבעיה להיפתר. טיפול זוגי ברעננה אף יכול להטיב עם התהליך, וכאשר המטופל יהיה ביחד עם בן משפחה או אחד החברים הוא ירגיש יותר בנוח להיפתח ולספר את אשר על ליבו. אני ד"ר גיא דרורי מציע שיטות טיפול חדשניות, כאלה שבאמצעות טיפול קצר מועד ישאירו את כל המשברים וכל המצוקות מאחורה, וביחד איתי אצעיד אתכם אל עבר חיים רגועים ונינוחים הרבה יותר.

פסיכולוגים ברעננה – האם כל פסיכולוג יכול להביא לתוצאות באמצעות טיפול קצר מועד?

התשובה היא לא! לכל פסיכולוג יש את שיטות הטיפול שלו, ויש כאלה המאמינים כי דווקא טיפולים ארוכים וממושכים אשר מתפרסים על גבי מספר חודשים הם אלה אשר יצליחו לפתור את הבעיה. אני אינני מאמין בשיטה זו, אני סבור כי לכל מטופל צריך להתאים את שיטת הטיפול הפרטנית עבורו, ויש כאלה שעבורם טיפול קצר מועד יביא את התוצאות הטובות ביותר ויש כאלה שעבורכם דווקא טיפול ארוך וממושך הוא זה אשר יביא לתוצאות. אפילו בתחום הזוגיות מטפל זוגי מומלץ יכול לתת טיפול קצר מעוד.

טיפול קצר מועד ברעננה המותאם אישית עבורכם!

נמאס לכם להרגיש שאתם נופלים בין הכיסאות ולא מקבלים את הטיפול ההולם לבעיה ממנה אתם סובלים? הגעתם לכתובת הנכונה! אצלי תקבלו טיפול אישי ומקיף, כזה השם דגש על הבעיה שלכם, ומאפיין אותה בצורה שקולה ומקצועית. אני מאמין כי רק בשיטה זו שכל מטופל מקבל את המקום שלו נצליח להגיע לתוצאות טובות אשר יסירו את הבעיה מהשורש ולא יגרמו רק לדחות אותה ולאחר תקופה מסוימת היא תופיע שוב.